Storm och Uppsagd Lägenhet

Just hemkommen efter en blåsig tur ner till stan.
Det blåser förbannat mycket idag, 16m/s just nu :P Inte speciellt roligt. Ska tydligen bli ännu värre imorrn för då kommer det snö oxå. Suck!! Jag hoppas VERKLIGEN att flyget går imorgon, för då ska jag ju hem! Hoppas hoppas hoppas...
 
Nere på stan var jag på ABK iallafall, och nu har jag sagt upp min lägenhet :) Det är igång nu! Är väldigt förväntansfull inför sommaren hihi :D Uppe i Norrland blåser det inte så jäkligt heller, fast där får man ju tonvis med snö istället haha :p
 
Idag ska jag iallafall städa rummet är det tänkt. Städar alltid rummet ordentligt innan jag åker iväg någonstans för det är så skönt att komma hem till en ren lägenhet :D Sedan ska jag maila iväg lite papper till Ola om examensarbetet, samt packa inför imorgon så man slipper stressa med de då :)
 
Nu blir det lite lunch och sedan ska jag och snabeldraken dansa :D Kram på er :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)