Beautiful Shopping - Emporia

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Jag har aldrig varit mycket för interiörfotografering, men Emporia må jag säga var en fröjd att fota ändå.
Snyggare shoppingcenter invärtes får man fasen leta efter. :P När jag och älsklingen var där var vi där på en vardag under dagtid, då de flesta är på jobbet. Och det var väldigt skönt må jag säga då man slapp trängas bland folkmassorna och stå i långa köer.
 
Sedan att det finns såna där små mer ovanliga kedjor gör ju inte saken värre direkt ;) Helt underbar shopping helt enkelt :D Dock har jag nu varit på Emporia två gånger utan pengar haha :p Men när jag har ett välbetalt jobb sedan så har jag och älsklingen bestämt att vi nån gång ska åka ner och shoppa järnet ^^ Kanske blir Köpenhamn på samma gång oxå då :D Slå två flugor i en smäll helt enkelt.
 
Ha mysig kväll allihop, här är det blött och grått så blir en innekväll för min del ;) kram!





Matte

Ja det var riktigt maffigt där :)
Snygga bilder :)

Cissi

Tack älskade ;D <3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)