Birds In Malmö

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Förra fredagen var jag ju i Malmö med fina Victor för att se Eurovisionfirandet i stan.
Blev en del fina bilder då som jag visade er, men det var inte bara människor jag fotade utan jag fick även flera fina bilder på Malmös fåglar ^^
 
Som utlovat visar jag dessa bilder nu :D Gräsanden i fontänten fotades med mitt makroobjektiv på cirka 40 centimeters avstånd med mig lutande över fontänen och arslet putande rakt ut, haha :P Måste sett ganska korkat ut, tror iaf Victor tog en bild på det, haha :P Kajan fotade jag på lite större avstånd med standardobjektivet och den ställde snällt upp som modell ^^ Dock såg den rätt IQ-befriad ut när den tittade in i kameran men det blev en rätt rolig bild, haha :P
 
Önskar er alla en mysig kväll :)





Mamsen

Ja den kråkan ser snurrig ut men bilderna är det verkligen inget fel på. Härliga foton!

Cissi

Tack mami :D <3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)