Blev Ju Inte Riktigt Så.. :p

Hej på er :P
Blev ju inte så att jag uppdaterade igår som jag lovat, haha :P Glömde dessutom kameran hemma dessutom så det blev inga bilder heller för den delen.. :( ÅH :P Typiskt mig. Det var Matte som kom på det när vi redan hade lämnat stan, trots att han inte hade en aning om vart vi skulle. Jag hade bara sagt att vi skulle åka norrut, hehe :P
 
Iallfall så åkte vi upp till Karlshamn och Vägga Rökeri som är en delikatess- och fiskrestaurang ute vid kusten utanför Vägga i Karlshamn :D Hade bokat ett bord för två i förväg för två veckor sedan och det var tur det, för det var fullt med folk där ^^ Blev en fin middag iallfall och en promenad runt Strandpromenaden innan vi satte oss i bilen och åkte hem igen :)
 
Igår åkte vi iväg på CarWash 24/7 oxå och tvättade av vinterdäcken som legat och skräpat i mitt bagageutrymme samt baksäte i en månad nu, haha :p Blev en dammsugning av bilen oxå, så nu är hon ren och fräsch ;D Avslutade gårdagen med en liten impulstur till McDonalds klockan halv elva på kvällen och sen blev det film :D Myspys.
 
Tyvärr blir det bara iPhonebilder jag får bjuda på eftersom ja, ni vet. Klantarsel som jag e ;P
 





Mamsen

Så mysigt och maten ser jättegod ut. Fast ska man verkligen sätta pojkvänne på att dammsuga bilen, haha!
Krama varandra o ha det gott ♥

Svar: Haha, läs Mattes kommentar så ;) kram <3
Cissi

Matte

Aldrig att jag skulle kunna stå och se på medan Cissi jobbar och sliter!:) det finns liksom inte på universums karta:)
Hon har så mycket annat att tänka på också, så jag hjälper till så mycket jag bara kan:)!

Svar: haha du är så himla söt, vet du de? :P :D <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)