ESC @ Malmö With Victor

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR + Nikkor AFS DX 40/2,8G
 
Boom!
Här kommer en bildboom från Malmö som jag besökte igår på finaldagen av Eurovision Song Contest. Hade sällskap av fina Victor, som hade med sig sin analoga Minolta kamera till Malmö :) Haha, den är så söt. Blev en lunch på V.E.S.P.A oxå (klassikern då jag är i Malmö) i hettan. För fasen vad varmt det var! Och så mycket folk! Haha träffade iaf massor av roliga och taggade människor som jag kunde fota ^^
 
Fick även ett antal mycket fina bilder på diverse fåglar som passade på att söka sig in i staden för att finna mat. Men dessa tänkte jag visa separat senare :D
 
Kan tillägga att bilderna ovan nog är de mest oredigerade bilder jag någonsin visat i denna blogg. De är enbart lite uppljusade då det starka solljuset gav enormt hårda kontraster :)
 
Var iallafall riktigt roligt att få uppleva Eurovision på plats, och som jag gissade vann Danmark oxå :P Nu blir det Hockey-VM på tv4play iaf så ha en trevlig kväll allihop :D





Mamsen

Det var ett gäng härliga och snygga bilder som du fått med dig från Malmö. Tur med vädret hade ni också. Vi har haft en riktig enorm värmebölja denna helg men den försvann i ett intensivt, nästan brutalt regn, tyvärr.
Gissa om Thomas blev besviken när han förstod att både internet och det viktigaste av allt igår kväll, tv:n inte fungerade? Har fortfarande ingetdera men hoppas att någon fixar detta idag.
Matchen fick alltså avlyssnas på radio hemma hos oss.
Ha de gott o kram!

Cissi

Tack mami :D Haha, försvann elektriciteten eller? :P Var en riktigt bra match asså :) Förstod han var besviken.. Såg den på tv4play eftersom jag inte har en tv ^^ kram <3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)