Grattis Mami! <3

Idag firar vi alla våra älskade mammor på mors dag :D
Så jag vill passa på att hylla min underbara mami oxå med detta inlägg. För vad skulle jag ha gjort utan min fina mami?
 
Du har alltid funnits där för oss, stöttat oss genom vardagen och hjälpt oss nå våra mål. Du är en helt underbar människa mami och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Nu har jag bott här nere i Skåne sedan 2008, men snart kommer jag hem igen och det känns så rätt att flytta tillbaka upp och åter igen vara nära dig och resten av familjen.
 
Du och pappa har gjort ett så underbart jobb med att uppfostra mig och min syster till de människor vi är idag och det kommer vi evigt vara tacksamma för. Det ni inte gav oss med pengar kompenserade ni istället med massa kärlek. Saknar dig så mycket mami, och jag önskar dig en riktigt fin dag idag <3 Be Thomas krama dig från mig också, och snart ses vi igen :)
 
Jag älskar dig mami, grattis på din dag! :)
 
Finaste mamma i Sandviken utanför Kramfors förra året.





Matte

Kram gumman! Snart så, nu är det nära <3
Och grattis till fina Susanne med:)

Cissi

Aaa :D längtar :) <3

Mamsen

Åh, vad jag blev glad och rörd över den vackra hälsningen. Bästa morsdags-presenten ever. Tack älskade barn,
Såg att du har ringt men jag har varit på vedbacken hela dagen och klockan sex for vi till Thomas mamma.

LOVE YOU ♥

Cissi

<3 Bästa mami :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)