Två Snabba Från Idag

 
Hej på er!
Idag var vi uppe i lägenheten igen (oväntat va xD) och städade undan massa skit. Så bjuder på några bilder från hallen och sovrummet. Vardagsrummet blev även det städat :) Bilderna till vänster är från imorse och de till höger då vi städat undan :) Så nu är vi i princip redo att ta dit Westerlunds Måleri ^^
 
Bilden till höger på hallen fick jag ta med blixt, för det hade börjat skymma så därför den ser lite rolig ut i färgerna. Blev en tur till Byggmax oxå för att köpa golv, så nu är sovrumsgolvet införskaffat samt hallgolvet! Roligt ^^
 
Imorgon bär det av till Sundsvall med Maddelutten och Ramona så då blir det inga lägenhetsbilder hehe :P Golvläggningen i hallen ska påbörjas imorgon ändå dock av älsklingen samt hans far :)
 
Åker till Kramfors imorgon med för att träffa min älskade mami samt syster <3 :D Ska bli skoj :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)