Min Underbara Mami

Om ni inte visste det så har jag världens coolaste och underbaraste mami.
Så nu vet ni det ;D Och inte nog med att hon är världens coolaste, hon har dessutom en blogg! Den ni!
 
Klicka här för att komma till den, eller klicka på "Min Underbara Mami" under Länkar :)
 
 





Mamsen

Thanks for the promotion.
Love you gumman......Swenglish, haha!

Svar: Hihi kram <3 detsamma mami <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)