Dagens Ångande Och Rivande

Hej på er! :D
Här är vi nyss hemkomna från Madde och Marcus, hos vilka vi spenderat kvällen med fika och mys :) Finaste Maddelutten blev ju 25 år gammal igår :D
 
Innan besöket hos dem har vi spenderat hela dagen uppe i lägenheten med att riva och ånga väggar. Så nu är sovrummet i princip färdigångat det oxå vilket enbart lämnar hallen där det är lite tapet kvar, sedan är vi redo att ta dit tapetserarna ^^
 
Bjuder på ett fåtal bilder från idag (skitväder så dåligt ljus inne tyvärr så blev inte nå många bilder idag :P) Ha en fortsatt mysig kväll alla :)
 
Älsklingen i full fart med ångmaskinen i sovrummet.
 
Den fantastiska ångmaskinen i egen hög person.
 
Några av sopsäckarna med tapet som vi lyckats skrapa ihop so far.. :p





Mamsen

Så duktiga ni är! Det kommer säkert att bli jättefint när bi är färdiga. Kämpa på.....
Camilla kommer hem ikväll och ska vara här över helgen. Träffas?
Kram

Svar: Ja det tror vi oxå :) Ja vi ses imorgon <3 kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)