iPhone 5 Hysteri

 
Ser hela Facebook och andra sociala medier formligen nerkletade med bilder idag på alla som har fått nya iPhones.
Så därför tänker jag countra med en bild på min över 3 år gamla iPhone 4 ;) ! Visst, den är lite senil, och får för sig konstiga saker ibland men den fungerar ju att ringa med än och smsa samt surfa ^^ Därför tänker jag inte haka på teknikhysterin förrän min är helt död och har sagt sitt ;)
 
Bara för att jag skrev det lär väl min dö inom snar framtid, haha :p Hade varit typiskt ^^





Mamsen

Åh, vad jag blir glad över dina förnuftiga tankar.
Att inte köpa nytt är ett sätt att minska miljöförstörelse och mängden sopor. Tack för dina sunda åsikter.
Kramisar

Svar: Hehe varsegod mami :) Tycker det känns så onödigt att köpa nytt när de kommer till sånt här då grejerna funkar.. varför bidra ännu mer till miljöförstörelsen lixom? :) kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)