Minisemestern I Saltvik

 
Äntligen har jag kommit till skott och fixat fram bilderna från vår underbara minisemester ute i Saltvik :)
Inte helt lätt att fota inomhus då det är mörkt ute måste jag säga :) Iallafall inte utan blixt ^^ Får hoppas man hinner med mer mys där ute innan det blir alldeles för kallt.
 
Har för övrigt varit sjukt duktig idag då jag sprungit 2.5km på tid uppe vid Högslätten idag :) Då solen stod väldigt lågt eftersom det var sent på eftermiddagen var det mellanåt relativt mörkt där inne i skogen, vilket var lite läskigt. Tankarna började fara i huvudet på älgar och björnar så när jag i periferin såg en plötslig rörelse vid sidan av vägen hoppade jag till riktigt ordentligt med hjärtat i halsgropen. Men det var ju bara en fågel.. :P Dumma mig att vara så skvutten ^^ Adrenalinkicken som jag fick dock gjorde att jag fick upp riktigt bra med fart, så jag slog mitt gamla rekord med 30 sekunder :D Inte helt fel kanske att bli lite skraj med andra ord :p
 
Nästa gång satsar jag på att slå rekordet igen, hehe ;)





Mamsen

Haha...du måste vara ute i skogen mer så blir du inte så rädd! Fast duktigt gjort att springa i alla fall.
Ni verkade ha haft en riktigt mysig helg där ute i stugan.

Ha en trevlig helg, kram.

Svar: Detsamma fina mami <3 Ja, jag kanske måste de, haha ;p kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)