Riva Ner För Att Bygga Upp ^^

Mycket som händer idag ^^
Min älskling åkte tidigt imorse iväg till ett extrapass på jobbet med Gunnsan som han satt upp sig på. Så jag fick ta hans audi då jag skjutsade hans far till Berners där han skulle lämna in bilen på reparation. Efter Berners hade vi bokat tid klockan 10:00 uppe i vår nya lägenhet för lite prat med Westerlunds Måleri angående tapetsering ^^
 
Har nyss kommit hem så sitter och käkar lite frulle nu, för vid 13:45 ska jag hämta upp svärfar igen så att vi kan åka till MP golv innan vi hämtar bilen på verkstaden. Därefter blir det en tur ner till Birsta för mig med honom så att jag och älsklingen kan åka på Bauhaus när han slutat jobbet. Mycket mycket som händer nu, haha :D
 
Bjuder på en fin iphonebild av vårt vackra sovrum efter lite rivande som kommer att fortsätta i helgen. Kan tillägga att detta är vårt finaste rum just nu om man inte räknar köket. Kan även tillägga att det finns minst fem lager tapeter under, haha:
 
 
 





Mamsen

Riva ner är kul, att ställa i ordning igen, mindre kul. Jobba systematiskt annars kommer ni att drunkna i halvfärdiga jobb. Tips: det går att blöta tapeterna och låta dem suga in vatten så släpper de lättare. Sedan kan man använda en spackel eller skrapa dör att få loss tapen. Många lager = upprepas. Fast det blir kladdigt och blött.
Lycka till ♥

Svar: Det är så vi hade tänkt att göra mami ;D Med blötningen ^^ måste riva bort så mkt som möjligt först dock :) Kram <3!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)