Ruggigt Höstrusk

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Såhär ser vår balkongdörr ut just nu och har gjort hela dagen.
Usch vilket tråkigt väder det är ute idag! Men det passar ju dock eftersom jag är förkyld och inte kan göra så mycket, haha :p Måste även erkänna att det faktiskt är ganska mysigt att höra regnets smattrande mot rutorna och fönsterblecket med.. :) Rogivande typ ^^ Min älskling skulle varit hemma dock så att vi hade kunnat se på film och mysa <3 Menmen, får bli en date med datorn ikväll istället för min del :p
 
Har ni tänkt på de förresten? Vintern har inte ens börjat och redan längtar man till våren.. Visst är det typiskt? ^^





Mamsen

Ja, nog saknar vi sommaren redan innan vintern har anlänt. Fast vi får vara glada att nederbörden kommer som regn och inte snö....
Ha en riktigt skön myskväll med datorn.
Kram ♥

Svar: Haha ja det får vi verkligen vara. Hoppas vintern blir kort i år.. :p kram! :)
Cissi

Matte

Älskar bilden!:)

Svar: Tihi :) Vad bra ^.^ kyss!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)