Innan Regnet Kom Till Mammas Trädgård

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Regn regn regn.
I fyra dagar har det nu inte varit något annat än regn. Aningens deprimerande, men säkerligen är det som mamma säger, att allt jämnar ut sig till slut och därför så blir det massvis med regn nu efter en torr sommar.
 
Nåväl, trist i vilket fall, så därför får vi jämna ut det med lite bilder på mammas trädgård som jag tog innan regnet kom ^^ Ha en fortsatt trevlig dag allihopa :)





Anna_aka_Schlierie

Det är härligt att det regnar lite då och då! Snart är hösten här och alla härliga färger kommer fram. Fram med systemkameran och fota löven! Det ska iallafall jag göra ;)

Svar: Regnar lite då och då? :P haha kolla aftonbladet xD Är värsta regnet vi någonsin haft här uppe :/ nonstop i 4 dagar nu :(
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)