Omneberget & Nilecity

Hej på er :D
Nu börjar man känna sig som en människa igen på morgnarna när man vaknar. Huvudvärken efter nikotinabstinensen blir mindre och mindre, och det irriterade humöret dunstar sakta bort. Det börjar kännas lättare och lättare nu med och man blir inte sugen på snus lika ofta. Åh, det är en så underbar känsla :D
 
Idag ska jag och älsklingen ut och bestiga berg med mamsen och Thomas. Min mamma förresten, haha. Jag säger då det, finns ingen som henne ;) Jag svara inte i telefon imorse för den var på ljudlös, så mamsen ringde till pojken istället som var nere i tvättstugan. Så svara jag och hör Robert Gustavssons ljuva stämma i andra änden av luren "Gooooooooooooooomorron gooooomorron goomorron, vem e de ja tjötar me"? Haha... Typiskt mamma xD Men det fick en att dra på smilbanden iaf kan jag lova, haha :P
 
Idag följer kameran med ut oxå på äventyr!!! Var ett tag sen nu ja hade den med, för efter Storsand så hade det kommit i lite småsand och skit i ena linsen så har haft ett helvete med att få den ren. Men nu är den det, så nu ska här fotas :D
 
Kram på er!





Mamsen

Hahahahaha......jag dör! Var det storsand eller småsand i kameran ☺

Cissi

Haha, xD Lite fulskrivning det där :P

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)