Sötnosen Lilla Gumman


Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Finns det något mer fantastiskt än djur? :)
Speciellt katter vilka jag älskar att fota, och denna lilla damen är så fotogenisk att det inte är klokt :p Till skillnad från Missan som är världens mest stissiga kisse när det kommer till att sitta still så är det nästan som att Lilla Gumman tycker om att hamna på bild, hehe :)
 
Snart dags att sova nu, är jobbsök som står på schemat imorgon. Godnatt på er :)
 
 





Matte

Jättefint :)

Svar: Tack snutte :D <3
Cissi

Mamsen

Åh, så fin hon är min Lilla Gumma. Hade hon varit mänsklig skulle hon säkert sökt som modell, hehe.
Verkligen fina kort.
Önskar lycka till med jobbsökandet.

Svar: Hihi ja de tror jag med :) tack mami! <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)