Vår Istället För Höst

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Hösten är så trist!
Iallafall kylan, och första frosten hade vi inatt. Burr! Nej nu bjuder vi på lite vårbilder istället tycker jag :) Dessa två är tagna i våras på Näsby Fält <3
 
Får väl se om jag lyckas knåpa ihop några fina höstbilder någon dag, måste vänta tills löven fått lite mer höstig färg först bara :)
 
 





Mamsen

Ja, det vore inte dumt med en vår till men den kommer....någon gång igen. Först ska vi bara klara av vintern, huuuva.

Om du vill få fina höstbilder ska du nog inte vänta för länge. Nu när vi fått frost släpper löven snabbt.
Ha de gott.

Svar: Längtar inte kan jag säga mami :P Jo, man kanske skulle försöka ge sig ut på någon utflykt snart? :D med kameran i högsta hugg, hehe :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)