It's Aliiiiive

Tjena på er ^^
Har inte haft så mycket tid eller ork att uppdatera, för har fått jobba extra hela veckan så har varit helt slut när jag kommit hem. :P
 
Kan meddela att min nya dator fungerar ypperligt iallafall, det var som att en helt ny dimension öppnade sig för mig ungefär haha :) Är sjukt nöjd. Tyst blev den oxå, så ingen mer dammsugare ;D
 
Imorse vaknade jag av att min kära Maddelutt telefonterroriserade mig, så idag blir det utflykt någonstans. Vart är jag inte säker på, de sa något om Skärsvik eller något sånt dock? Så får se ^^ Sitter just nu och sippar lite på mitt morgonkaffe. Var sjukt skönt att få sova ut inatt oxå måste jag säga. :)
 
Nu får vi se vad denna dagen har att erbjuda, kameran följer med ut iallafall :D Kram på er!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)