Lite Ledighet Idag

Hej på er :)
Har varit lite kassa uppdateringar, ja. Tyvärr blir det ju så när man inte gör något spännande om dagarna :p Antingen så har jag jobbat, eller så har jag varit här hemma och skrivit på examensarbetet. Så därför har det varit lite tyst här ^^
 
Idag blir det annat dock, för idag ska vi åka till mami i Kramfors och hälsa på :D Yay :) Ska även ta med oss sommardäcken hem hit då till Gunnsan, som har stått i garage sedan i oktober. Sen måste jag även till OKQ8 och hämta ut ett paket från Gymgrossisten, samt ner till apoteket för att fixa nya p-piller. Så det händer lite saker idag, haha :) Batteriet ska även ut ur Gunnsan och sättas på laddning nu, så att vi kan väcka henne till liv ur vinterdvalan.
 
Tar med mig kameran ut iallafall till mami ^^ Ha en fortsatt mysig dag alla :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)