Viggo 9 Månader

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Tänka sig att vår lilla gudson blir 9 månader denna månaden!
Tiden går så fort! Och lillskrutten blir bara sötare och sötare, haha :) Dessa bilder är tagna hemma hos oss, när Marcus och Madde var på besök i helgen. Ska även försöka redigera klart alla bilder jag har sedan innan, då jag antar Maddelutten och Marcus gärna vill ha dessa ;)
 
Installerade iallafall Photoshop på datorn idag (äntligen!) så nu känns datorn någorlunda komplett iallafall, haha! Utan Photoshop känner jag mig handikappad.. ^^ Ha en fortsatt mysig kväll allihop :) Jag ska iallafall njuta av att jag är ledig i några dagar nu :) kram på er!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)