Familjen Andersson-Öberg :)

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm Silver
 
För några dagar sedan var jag och älsklingen på besök hos Micke & Ramona för att fota familjebilder.
Det var lättare sagt än gjort att fota deras lilla illbatting som vägrade sitta still, haha ;) Blev några riktigt fina bilder dock där Ramona inte hade hela håret i ansiktet på grund av blåsten :P Max är ett riktigt litet charmtroll för övrigt ^^ Kom med två bloopers oxå, hihi.. :p
 
Idag har det hänt mycket på lägenhetsfronten också! Mäklare Bylund har varit här och fotat vår lägenhet för en eventuell försäljning. Vi ska ju iväg och titta på ett radhus imorgon på Furuvägen, och ifall vi vinner budgivningen vill vi vara redo att sälja denna lägenhet. Radhuset ligger dessutom på samma gårdsplan som Madde och Marcus :D
 
Utöver detta har vi även fått en ny lägenhetsdörr idag och på måndag skall de byta alla fönster. Fast då är inte vi här, för då är vi i Tunisien! ;) Känns lite overkligt än, men sol och bad here we come! ^^





Diana

Så fina bilder :)

Åh vad spännande, lycka till med husköpet, och trevlig resa!

Svar: Tack :D ja spännande minst sagt! ^^ tack så mycket! :)
Cissi

victoria

Fina bilder! :) åh va kul med radhus! *avis* ha det så härligt i tunisien, njut!

Svar: Tack :D ja! Blir ju budgivning nu, spännande som fasen :) Tack, will do! kram :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)