Greetings From Tunisia :D

Hej på er!
Äntligen ett någorlunda stabilt internet, vilket är något som man inte har ofta här har vi upptäckt. Kan börja med att säga att vi har det superbra, hotellet är jättefint och just nu är det 28 grader ute (klockan är 21:43 just nu) så det är vaaarmt! ;D
 
Ner hit kom vi helskinnade oxå, trots ett och annat gupp på vägen så att säga. Flygresan var ju katastrof dock och flyga på natten tänker jag aldrig göra igen. Det var, som Jocke uttryckte sig, "som att sitta på Noaks ark ungefär med babianer och dromedarer som vandrade omkring överallt". Ja, högljutt det var det. Har aldrig varit med om liknande. Men fram kom vi iallafall, även om klockan var 5 på morgonen när bussen till slut anlände till hotellet. Körde som en biltjuv gjorde chauffören dessutom, haha :P Hela bussen skakade så att vi höll på att hoppa ur sätena när han körde över farthinderna som här är som taggar i vägen. Jaja, vi kom fram med livhanken i behåll iaf ;)
 
Gårdagen gick helt bort tyvärr, eftersom vi var helt förstörda efter resan och det enda man orkade göra var att ligga halvt utslagen i solstolen :p Efter att ha fått sovit en natt dock så kändes det idag bättre, och vi har tillbringat större delen av dagen vid poolen här på hotellet. Imorgon väntar dessutom nya äventyr då vi har bokat en tvådagarstur till bland annat Sahara! Ska bli superskoj!! ^^
 
Tyvärr är internet alldeles för långsamt för att man skall kunna ladda upp några bilder, men när jag kommer hem kommer jag att ha sååå många vackra bilder att dela med mig av! Nu måste vi sova, för vi ska upp 04:45 imorgon, bussen går 06:00 :) Godnatt från varma Hammamet och Tunisien :)! Bonne nuit!





Mamsen

Blir så avis på er! Jag vill också.....
Ha det så skönt där nere och så får vi hoppas att hemresan blir trevligare.

Svar: Tack mami <3 :) Ska nog allt ta med dig på en resa någon gång oxå! ;)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)