Tunisien, Radhusvisning & Fönsterbyten

Nu sitter jag här, i en lägenhet som kan liknas vid kaos.
Resväskorna är packade, och imorgon bär det av till Hammamet och Tunisien! Fast det är inte direkt pga våra packade väskor som lägenheten ser ut som skit för tillfället ;p Vi har fått vår nya lägenhetsdörr, men det som står på schemat nu är nya fönster - och vi är först ut här i trapphus D. Så på måndag när vi är i Tunisien kommer de att komma hit och byta alla våra fönster.
 
Lappen som damp ner i postfacket sade att vi måste rensa fönsterbrädorna, ta ner gardiner och flytta på möbler som står framför fönsten samt på balkongen. Så det är det jag har gjort nu ikväll. Fönsterbrädorna är tömda på blommor och står allihop på köksbordet så maddelutten ska få det lätt att vattna medans vi är borta. Köksbordet är flyttat, soffan flyttad, gardinerna nertagna och grejer ligger lite huller om buller. Dessutom står våra utemöbler i hallen just nu. Kommer nog behövas en storstädning igen när vi kommer hem ;p
 
Visningen gick för övrigt väldigt bra idag oxå, så nu blir det budgivning :P Var väldigt många där och tittade dock så det kan bli konkurrens om detta radhus. I vilket fall som helst känns det spännande med budgivning!! ^^ Datorn kommer följa med ner till Tunisien oxå så om vi inte hörs innan dess så hörs vi när vi är där :D Kram på er allihop! <3 Will keep you posted ^^





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)