Jul, Strålande Jul

 
Julen har nu firats i dagarna två
Först hos svärfamiljen
och sedan mami, ja i Kramfors då
Sill har det ätits, och julskinka såklart
Mami hade gravat lax, vilken smakade underbart
Många paket har det öppnats hos båda likaså
Bland annat fick vi en mikro, ja till radhusköket då
En dammsugare fick vi oxå, vilken bra grej!
Kommer vara passande då vår gamla sagt upp sej
Och med dessa ord vill jag önska er alla en god jul
Och hoppas att ni, som jag, har haft det lika kul
 
God jul och gott nytt år allihop <3 :)
 
 





Mamsen

Men vad du kan, både fota och rimma. Underbart collage med en riktigt bra rimtext.

Love it!

Svar: Haha tack mami :P
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)