Julstämning & Julemys

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Så har äntligen julstämningen till slut infunnit sig.
Månaden har varit hektisk, och gått väldigt fort, så man har knappt hunnit fatta att snart har ännu ett år passerat. Ett händelserikt år skall tilläggas! Imorgon väntar julfirande med sambons familj, och dagen därefter med min (mami jobbar på julafton tyvärr).
 
Passar på att bjuda på lite julstämning fotad hos våra kära vänner Madde och Marcus <3 I år har vi ingen gran, men nästa år så <3. I vårt radhus! <3 God jul på er allihop! :)





victoria

Tack så mycket! :) God jul!! åh vad avis på er som har så mycket snö också, det här är första året jag firar i "södern" utan snö. kram

Svar: All snö är typ borta nu dock :(((( kram! :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)