Old Postcards

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
För några dagar sedan vann jag en frimärksauktion på Tradera.
Har som hobby att samla på äldre svenska frimärken från 1870-1925 ^^ Ostämplade såklart. Iallafall så kom brevet med frimärkena hem och hon som sålde dem hade emballerat dem med dessa vykort. Det äldsta är stämplat 1910 och är skrivet med gammalt bläck samt på gammeldags svenska.
 
Tycker de var så fina så kommer att behålla dem och ha som dekoration av något slag. Tänk att det äldsta skrevs för 104 år sedan.. Och "Selma" som skrev det är säkert sedan länge död. Gillar verkligen såna här gamla saker :) Någon mer än jag? ^^





Matte

så sjukt snygga bilder! ;D loves youuuuuuuuuuuuu!

Cissi

Tack älskade <3 dig :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)