Vad Jag Fann Imorse..

 
Imorse när jag vaknade såg jag att älsklingen hade köpt en bukett med liljor till mig, ett hjärta med choklad och lagt en en söt liten lapp intill på bordet <3
Naaaw :D Blev genast mycket roligare att vakna till liv då innan jobbet, haha :) Jag hade även jag förberett en liten överraskning till honom oxå som han fick när jag vaknade, hihi :)
 
Nu väntar jag iallafall bara på att den där buketten ska slå ut! En liten lilja har visat sig än så länge, så jag får väl se hur det ser ut imorgon när jag kliver upp ^^ Ha en fortsatt mysig alla hjärtans dag allihop <3





Mamsen

Vad gulligt av Mattias. Han är för söt ♥
Hoppas du får ordning på ryggen under helgen.
Massa kramar

Svar: Tack mami <3 Ja visst e han :D Ringer imorgon<3 kram!
Cissi

Jennie Johansson

Åh, liljor! Dem är såå fina! :D
Gulligt gjort av honom!

Svar: Nä, det är verkligen inte lätt. Jag har kikat igenom kategorin din, snacka om lyft ni gjort på lägenheten! :) Verkligen jätte fin nu, förstår att du inte var så intresserad av den först. Men ni har verkligen gjort den jätte fin :) Gillar allt det ljusa, och tapeten ni har bakom tv'n - sjukt snygg! Nä, det vet jag. Man kan alltid förändra insidan så den passar en själv, men man måste samtidigt känna lite intresse för boendet innan man skaffar det. Det är en ganska stor investering som man ska göra, så det är ju inte så "bara" att köpa. Jag vill gärna känna att jag kommer att trivas innan jag gör ett köp. Att jag sen måste renovera och förändra för att få precis som jag vill, det är jag fullt medveten om :)

Eller hur? Jag vill ha ett vitt, enkelt och stilrent kök! Det är verkligen snyggt. Ert svarta kök var fint, jag är inte så mycket för svarta kök, men jag gillade att ni hade vita möbler för att bryta av det svarta. Har sett flera svarta kök där de matchat allt i samma färg (dvs svart) och det är ingen hitt. Det blir för mörkt och deprimerande för min smak :) Lite tråkigt att det redan var omgjort och kanske inte riktigt så som man vill ha det, men samtidigt skönt att något var gjort så man slapp göra om allt i boendet :) Jag vill inte riktigt ha helsvarta bänkskivor, men gärna åt det mörka hållet. Typ bänkskivor som ser ut som mörk sten eller något. Jag är inte mycket för det träiga utseendet även om det står sig bäst. Jag vill gärna ha lite mer åt sten hållet, det tycker jag är snyggt. Samt att det bryter av allt det vita på ett bra sätt :)

Svar: Ja, de är de finaste blommorna tycker jag ^.^ hehe, ja han är underbar :) Längre svar finns på din blogg ^^
Cissi

Jennie Johansson

Svar: Ojdå, new york tapet med frihetsgudinnor är ingen hitt. Tycker inte jag i alla fall.. Nog kan man väl välja bättre tapeter? Jag gillade er vita träpanel och era fina köksmöbler! Det utgjorde en väldigt fin brytning mot allt det mörka :) Åh, det var ju ett jätte bra fynd.. Om man verkligen håller koll på blocket så kan man faktiskt fynda mycket bra grejer till hemmet :)
Ja, om det bodde en bachelor där innan så kan man ju alltid tänka sig hur han har haft det :P Och killar i överlag tror jag väljer svart om de fick välja.. Jag vet att jag fick tjata på min sambo i evigheter innan jag ens fick byta från svarta möbler till vita. Nu är nästan hela hemmet vitt och han gillar det, men var riktigt skeptisk till en början :P

Det är verkligen en stor skillnad bara av att kolla på bilderna! :) Jag håller med dig helt och fullt ut, ett fint hem skapar trivsel. Vad kul att du vill följa mig, får väl se hur det går för oss :D Jag följer din blogg också! :)

Tack för att du sa vad tapeten hette, skulle verkligen kunna tänka mig att ha den i vårt kommande hem :D

Kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)