Ett År Med Dig

 
Ett år har gått tillsammans med min älskling <3
Ett väldigt händelserikt år får man väl lov att säga :) Och 2014 kommer bli minst lika bra, det känner jag på mig :)
 
Gubben..
Aldrig någonsin har det känts så rätt tillsammans med någon. När jag vaknar på morgonen kan jag bara ligga och titta på dig där du ligger med ögonen slutna och tänka att fasen vad lyckligt lottad jag är som har en så underbar pojke. Ett helt år har gått tillsammans med dig, och det har gått i rasande fart. Så mycket har hänt, och jag är så lycklig. DU gör mig lycklig. Du får mig att känna mig som en prinsessa varje dag. Jag är så kär i dig :)
 
Jag älskar dig så gubben <3 Tack för att du finns och för det här året, nu väntar nya äventyr 2014 :)





Matte

<3!!
Jag älskar dig gumman!:)
Ja det går fort när man har roligt och när man trivs:) kyss!:)

Svar: Jag älskar DiG! <3
Cissi

Mamsen

Så gulligt! Önskar er allt gott, nu och i framtiden ♥

Svar: Tack fina mami <3
Cissi

Leah / hael

Grattis till er :D

Svar: Tack :D:D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)