Jag Ser Det Snöar..

 
Ja, det har banne mig inte gjort något annat än snöat de senaste dagarna.
Snö, snö snö... Jag vill ha tö, tö tö ju, haha :p Fast vackert är det. Funderar på om man skulle ge sig ut på en promenix imorgon om det är uppehåll och fota lite :) Förutsatt att det inte är en miljar minusgrader då vill säga. För då tror jag att jag stannar inne, haha :p
 
Hade lagom roligt igår oxå när jag skulle ta passaten från jobbet (audin är trasig så vi har svärföräldrarnas bil för tillfället) och när jag kommer ut från Lidl möts jag av en snöhög.. Kul :p Nåja, det är iallafall vackert och mysigt med snö, alltid något :)
 
Ha en mysig kväll allihopa, så hörs vi imorgon! :)





Mamsen

Instämmer! Jag är ocksp less på snöandet. Tur är att det är lätt snö så jag sliter inte ihjäl mig på skottningen i alla fall.
Nu vill vi ha SOL så vi kan gå ut och fota ett vackert vinterlandskap.
Ha en skön kväll, kram från mamma ♥

Svar: Haha ja, blötsnö hade inte varit skoj :) Ja vi får ge os ut nästa vecka mami <3 kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)