Nytt I Sovrummet

 
I julklapp av min lillasyster fick jag detta jättefina överkast som är från Hemtex.
Det är varmare än vad man kan tro, vilket är underbart eftersom det är så kallt här i vår lägenhet nu på vintern. Så tack snälla lillasyster för det! <3 
 
Alltid lite roligt med en färgklick oxå, då den mesta inredningen här annars går i vitt vitt vitt ;) Förresten så skymtar man även den fina vita stolen som jag fick av bästa mami i jul med på bilden ^^ Älskar vårt sovrum nu ^^





Angela

Åh, vilket fint överkast. Älskar färgen :-)

Apropå firrarna, de är fulsnygga de där ancistrusmalarna! Men verkligen häftiga och smarta fiskar. Din syrra skulle kunna ha fått flera stycken av mig om hon velat ha, men det är ju det där med att frakta dem i kylan...

Ha det fint!

Svar: Ja visst är färgen underbar :D Haha, ja det kanske inte är så lätt att frakta dem direkt, hehe :P detsamma ^.^
Cissi

Mamsen

Millan har verkligen köpt ett fint överkast åt er. Det blev så snyggt!

Svar: Hehe ja de har hon :D ja visst blev de :) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)