Och Så Kom Snön

Igår när vi tittade ut möttes vi av ett vitt landskap.
Direkt bestämde vi oss för att ta en liten promenad, innan snön försvann (trodde vi!). Inte då, imorse hade temperaturen sjunkit till -8 grader och mer snö föll. Så vintern kom till Norrland till slut :p
 
Attans, jag som hade sett fram emot en snöfri vinter likt Skåne.. :( Haha, nä... Det var faktiskt på tiden att regnet byttes ut mot lite snö och kyla :) Såsom Norrland ska vara :)
 
Snart kanske man kan inviga stativet man fick av älsklingen ute oxå och ta några vackra vinterbilder :D
Tills vidare får jag bjuda på dessa två som togs förra vintern :)
 
Ej tidigare publicerad bild fotad julen 2012 utanför mammas hus :)
 
Stugan i Saltvik i början av 2013, inbäddad i snö.





Leah / hael

Ser mysigt ut :D

Svar: Tack fina du :):) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)