Välkommen Tillbaka Till Livet :)

 
Då var det bara att välkomna min fina lilla orkidé tillbaka till livet :D
Efter några dagar med kärlek och omsorg kan jag nu förkunna att mitt orkidé rehab blev en succé :D Vitmossepåsen gjorde sitt jobb, och bladen har fått tillbaka sin spänst nu :) Och jag som trodde jag vattnat den för mycket och så var det alldeles för lite! Så kan de gå.. haha :) Tror dock att orkidéen blir kvar någon dag till i vitmossan, den verkar trivas så bra i den så ^^
 
Man kan knappt tro att det är samma blomma.. :)
 
Fyra dagar sedan vs idag.. :) Vilken skillnad va? :D
 
Jag kanske borde bli orkidé doktor? ;D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)