Midsommar I Saltvik

 
Gårdagens midsommarafton spenderades precis som förra året ute i sommarstugan i Saltvik :)
Tyvärr bjöd årets väder inte på samma underbara sol och värme som förra året, så middagen blev detta året inomhus. En hagelskur överraskade oss oxå under kvällen, och det kändes som att vi hade en lokal tromb ovanför huset under tipsrundan. Men trots att vädret gjorde det bästa för att göra oss besvikna blev det en underbart mysig dag ändå :D
 
God mat bjöds det på oxå såklart och hemma var vi inte förrän efter midnatt :) Har ni xå haft en mysig midsommar?=) kram på er!





Mamsen

Ni verkar ha haft en fin midsommar trots det kyliga vädret.

Svar: Ja den var mysig :D Hade varit trevligt om det varit sol oxå bara, hehe :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)