Tindra

 
Sorgen efter Missan har mildrats något hemma hos mamma tack vare detta pyret ovan.
Lilla Tindra har fått flytta in för att fylla tomrummet efter finaste Missan samt ge Lilla Gumman sällskap. Och ja, nu har Lilla Gumman något annat att tänka på än att leta efter sin förlorade vän, då hon bevakar varenda steg som Tindra tar i det närmaste :)
 
Hälsat på varandra har de gjort oxå <3 Tror detta kommer gå bra. Mamma ville egentligen inte ha en till kisse, hon tänkte mest på stackars Lilla Gumman som annars skulle bli lämnad ensam hemma när matte och husse är borta. Men trots att yrvädret bara har varit hos mamma i några dagar, så verkar det redan som att hon har fått en plats i mattes hjärta <3 Och så även i mitt!
 
Dock kommer ändå Missan för alltid att ha en speciell plats i våra hjärtan <3





Mamsen

Idag känns det som att jag vill döpa om henne till Blixt Gordon. Jisses vad hon stökat på under natten. Fast hon är ju bara ett barn än så det lugnar väl ner sig med tiden.
Som vanligt har du lyckats få till härliga bilder.
Kram

Svar: Hehe tack mami :) Tindra Blixten Gordon kanske? haha ja de tror jag med :) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)