Vår Gudsons Dop

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Nu är vi officiellt Viggos gudföräldrar! :)
Vi är precis hemkomna efter en mycket mysig dag idag som tillbringats i Stigsjö kyrka samt hemma i Madde & Marcus nyförvärvade radhus med deras närmaste släkt.
Behöver väl egentligen inte säga så mycket mer, mer än att jag har en hel uppsjö med bilder att redigera nu (givetvis! ;)) så detta skall tas itu med så fort som möjligt. Har även massor av bilder från Kroatien oxå som skall komma upp här så nu ligger jag lite efter i redigeringsschemat ;)
 
Bilden ovan är fotad ute i stugan i Saltvik för några dagar sedan, även det en fotosession som skall komma att redigeras snarast möjligt :) Nu dock, väntar sängen. Igår kväll spenderades ju kvällen med att baka tårtor och rulla marsipankulor ända in på natten, så sömnen var ju inte optimal natten till idag. Lite att ta igen med andra ord :) God natt! :)





Mamsen

I bråda rider blir det lite sömn men kanske du fått sova riktigt gott i natt efter en händelserik dag.
För ni hade säkert trevligt igår och det är en fin bild du lagt upp.
Ha en fin söndag, kram!

Svar: Tack mami <3 Sov supergott kan jag lova, haha :) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)