Äntligen.. ÄNTLIGEN!

Jag har äntligen beställt nya datordelar!
Efter att ha velat skaffa en ny dator i över två år så har jag äntligen kunnat förverkliga det. Så nu är man sugen på att få hem skiten kan ja lova :D
 
Det jag beställlt:
Grafikkort: ASUS Radeon R9 270X 2GB GDDR5
Processor: Intel Core i5-4670K quadcore @ 3.4GHz
Moderkort: Gigabyte GA-Z87X-SLI, LGA1150
Minne: Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600Mhz 8GB KIT
Nätaggregat: Corsair 650W Modular
 
Och detta är vad jag hade innan (byggd 2008):
Grafikkort: ASUS Radeon 4870 1GB
Processor: Intel quadcore Q6660 @ 2.4GHz 775 socket
Moderkort: Något billigt Gigabyte för 500 kronor
Minne: Corsair DDR2 800Mhz 4GB
Nätaggregat: Corsair 500W Regular
 
För er som inte är så insatt i datorer så kan jag säga att min gamla dator var bra 2008, men nu är så förlegad att jag knappt kan spela spel på den längre. Datorn bara dör om jag försöker höja grafiken. Sedan har inte moderkortet alla hästar hemma heller, och har inte haft på väldigt länge ;P
 
Behåller för övrigt allt annat i datorn, såsom chassi, hårddisk osv ^^
 
Slutligen vill jag även passa på att tacka min älskade sambo för att han helt enkelt är den bästa :D Me loves you!





matte

<3

Svar: <3!
Cissi

Mamsen

Jag förstår att du är glad nu när du äntligen kan uppdatera datorn. Hoppas att allt kommer att fungera.
Ha en skön kväll! Kram ♥

Svar: Tack mami :D:D kommer bli awesome!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)