Dille På Blommor

 
Ända sedan jag fick liljorna på alla hjärtans dag av hjärtat så har jag haft total dille på blommor!
(vilket ni kanske märkt ^^). Idag när jag jobbade hade priset sänkts på rosorna som var kvar till 9,90:- per bukett.. Kunde inte låta bli att köpa hem två då ju haha! Så nu har vardagsrummet förgyllts med fina rosor oxå :) Piffar verkligen upp rummet måste jag säga :)
 
Annars så är jag ledig i två dagar nu, ska bli väldigt skönt. Har jobbat nu nästan hela veckan så har gjort mig förtjänt av lite vila tycker jag ^^ Älsklingen jobbar även han sin sista dag nu innan han går på ledighetsvecka, så nästa vecka ska vi passa på att umgås så mycket det bara går :D
 
Sedan ska jag planera en liten visit upp till Kramfors och min älskade mami oxå <3 Saknar henne så mycket så nu tänker jag åka dit vare sig hon vill eller inte! haha <3 Ha en mysig kväll allihop :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)