Grillkorv & Sol

 
Sol var det här, underbart! :)
Idag har det varit en riktigt fin vårdag, och en del av den har spenderats i Saltvik med korvgrillning och lite solande tillsammans med Mattes stora tjocka släkt :) Likbleka jag blev lite röd i ansiktet trots den korta tiden jag spenderade i solen, haha :P Är ju bra som förberedelse om inte annat inför Kroatien som vi ska till om 2 månader. Ska dock bunkra upp med solskyddskrämer inför den resan eftersom jag är så känslig för solen.
 
Ikväll blir det tydligen hockey hos Mattes bror Martin, så vi ska dra dit nu :) Ha en fortsatt mysig lördag alla! :)





Mamsen

Det är så skönt att solen och värmen äntligen visar sig.
Ser härligt ut med de grillade korvarna. Idag blir det också utemat fast den blir tillagad på en stekhäll.

Svar: Och det var supergott <3 Underbar dag mami, tack för de <3 :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)