Hornöberget Med Älsklingen

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8 G + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Igår hade jag och älsklingen en supermysig kväll uppe på Hornöberget vid Höga Kusten bron! :)
Middag med förrätt, sedan varmrätt och därefter kaffe följt av två mysiga timmar i spapoolen var på schemat. Ja, som ni ser gick det ingen nöd på oss direkt :D De två nedersta bilderna på bron lyckades jag få oxå med en slutartid på 30 sek ;) Den första är tagen på terrassen vid poolen och den andra en bit från hotellet. :) Vacker är den, bron ^^
 
Är sjukt nöjd med gårdagen iallafall och hade en underbar kväll! :D
 
För övrigt överlevde jag vaccinationen idag oxå, haha ;P Ska dit om en månad igen för andra dosen :) Sjukt stolt över mig själv :D (hade juförsej världens bästa stöd med mig oxå så ^^;) Ha en mysig kväll allihop :)





Mamsen

Himmel, så fina bilder du tagit på bron. Lägg upp en på bildgruppen FB, den första där man ser lite av hotellet är mitt förslag.
Vad mysigt ni verkar ha haft! Du har allt en fin "pöjk" som ställer upp i vått o torrt.

Få se när vi kan träffas. Den här vecka går bort, vi jobbar bägge två och nästa vecka jobbar väl Mattias. Sikta på ännu nästa vecka?
Kramar från oss till Er ♥

Svar: Tack mami <3 Hoppas vi ses snart! saknar dig ju :D kramar <3
Cissi

Jennie Johansson

Wow, snygga bilder! :D Älskar bilderna på bron, satan så snygga! :)

Svar: Eller hur? Dessa tv-dosor är fasiken överallt även fast man plockar undan dem. Lätt att det är karlarnas fel ;)

Gitarrprylar och kaffekoppar har vi aldrig framme hos oss. Ingen spelar gitarr och ingen dricker kaffe :P Dock känner jag igen det där med kläder. Fast det är mest min sambos kläder som ligger lite överallt. Han kan verkligen klä av sig vart som helst och bara lämna kläderna i en hög bredvid sig :P Helt knasigt!

Svar: Tack så mycket :D Var första gången jag försökte fota i mörker med stativ och långa slutartider, så man får väl anse det hela som lyckat :)
Haha, här är det nog mest mina kläder som ligger och skräpar om det är någons xD Haha, ja de lät lite knasigt du ;P fast alla har ju sina egenheter, hehe :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)