Lönedag För De Flesta..

Ja, det var det idag minsann och det märktes oxå på Lidl när jag jobbade idag!
Fullt ös nästan på en gång när vi slog upp portarna :p Då jag jobbar inom handels får jag inte min lön förrän den 27e dock, men vilken lön sen :D
 
Var lite mer än vad jag hade vågat hoppas på, så nu har jag äntligen pengar till att köpa min nya dator. Efter alla dessa år som jag levt med detta långsamma as till dator, som byggdes 2008 & 2009 samt låter som att man drar igång en dammsugare när strömmen slås på. Men nu, äntliiiiigen är det dags att beställa hem nya delar. Blir ingen värsting dock, men även om jag köper billiga delar så blir det ändå en riktigt stor uppgradering från det jag har just nu :P Vad som helt är fan en uppdatering mot det jag har nu, haha! :P
 
Bilderna från utflykten med mami kommer upp imorgon oxå, tog längre tid att redigera dem än jag hade planerat ^^ Fortsatt mysig kväll allihop :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)