@ Arlanda & Gate 20

Jag ska vara ärlig, det har varit en tung natt :P
Sitter just nu i en fåtölj vid gaten och väntar på att få boarda planet till Dubrovnik som går 06:30. Älsklingen ligger här bredvid mig helt utslagen, stackaren har kört hela vägen från Härnösand till Arlanda själv så jag förstår att han är trött.
 
Hade tänkt slänga iväg ett flashigt inlägg med bilder på vår frukost osv i äkta reseanda, men så insåg jag att jag såklart lämnade kamerasladden i väskan som åkte in i baggage dropen.. Haha typiskt xD så bilder blir det inga tyvärr än så länge :P
 
Ska tydligen regna idag och imorgon i Dubrovnik oxå, fy på det :P Grannländerna har dessutom tydligen översvämningar, så jag hoppas Kroatien inte blir drabbat oxå. Skulle regna idag och imorgon, sen skulle det bli varmt och sol. Jaja, regnar det så kan vi ju bara chilla på hotellet och ta igen lite sömn nu såhär första dagen så it's all good! :)
 
Ska försöka sova på planet med dock, såklart ^^ flyget tar ju ändå 3 timmar lite drygt :) Kram på er!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)