Arlanda Nästa Snart Då :)

Nu har jag gjort klart allt med jobb för ett litet tag framöver och nu väntar semester! <3
Just nu sitter vi på Brunnshus hos svärföräldrarna och tar det lugnt :) Väskorna är packade, mat är intagen och nu räknar vi ner timmarna tills vi ska fara :)
 
Runt klockan 11 är det tänkt att vi ska bege oss söderut mot Arlanda. Planet går imorgon klockan 06:30 så vi har goda marginaler :) Klockan 09:30 ca är det sedan tänkt att vi ska vara framme i Dubrovnik <3 Kommer att ta med mig min lilla laptop, som även är vad jag skriver från nu så uppdateringar kommer det att bli :D
 
Uppdaterar kanske igen på arlanda innan flyget går. Annars hörs vi i Dubrovnik ;) Ha de så gott sålänge allihop, för de ska vi ha <3





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)