Breakfast Of Champions

 
Idag började jag verkligen dagen med en superfrulle! :)
Kan behövas, min kropp är helt mörbultad efter gårdagens jobbpass. Packade upp frys och kyl i fyra timmar i sträck, vilket jag inte är van vid. Så träningsvärken är inte nådig idag :P
 
Idag jobbar jag kvällspass. Samma med imorgon. Har blivit mycket jobbande nu vilket gör att allt annat blir lite lidande :p Försöker skriva på examensarbetet oxå när jag har lust och ork. Skickade förresten in det jag åstadkommit so far till min handledare Ola för tre dagar sedan, och han gav mig beröm för att jag jobbat på så bra :) Kändes fint. Fick tillbaka arbetet igår så nu har jag mkt att kolla igenom när jag är ledig sen :p
 
Idag är det bara 2 (!!!!) veckor kvar också tills vi åker till Kroatien! Omg :D Så så så så taggad! Kommer bli så himla kul <3 Bara jag och min älskling i ett främmande land, hihi :) Längtar sjukt mkt. Ha en fin dag nu alla <3





Mamsen

Riktigt bra jobbat med examensarbetet och nu är det "bara" att fortsätta på den vägen.
Ha en så bra dag det går på jobbet.....snart semester ♥
Kram

Svar: tack mami :D Ja jag försöker tänka så oxå ;P kram <3
Cissi

Matte

Cool närbild på apelsinklyftorna :)

Svar: tack snutt :D <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)