Jobbhelg & Barnvakt

Hej på er :)
Hade ni en fin valborg? :) Vår spenderades iallafall hos Maddelutten och Marcus :D Började med att vi satt barnvakt ensamma åt Viggo i några timmar, sedan åkte vi upp till deras nya radhus som de just fått nycklarna till :) Och därefter lite film och mys resten av kvällen i deras gamla lägenhet :)
Idag bar det iväg till jobbet, så nu jobbar jag till på söndag. Börjar 07:00 imorgon, ser inte direkt fram emot att kliva upp så tidigt haha :p Kom ju hem för en halvtimme sedan nu, och snart ska man gå och lägga sig :P Jaja, det är ju cash iaf och mysiga arbetskamrater :)
 
Bjuder på några iphonebilder från veckan och igår :)
 
Startade upp Gunnsan efter vintersömnen :)
 
Älsklingen övar skalor me min Fender :)
 
Inte lätt att fota denna sötnosen med en gammal iphone :p
 
Bästa bilden av dem alla: Såhär såg Viggo iaf ut efter vi hade matat han, xD! Blev raka spåret ner i badet :p
 





Mamsen

Hahaha.....är det ni som inte kan mata eller? Kan inte ha blivit mycket näring åt lillkillen för det mesta verkar hamnat utanför munnen.

Kul att se bilen igen och nu dröjer det väl inte länge innan hon åter rullar på vägarna.

Önskar dig några bra dagar på jobbet utan allt för mycket stress. Kram från oss ♥

Svar: Haha, det var en hel barnmatsburk så det var ganska mkt ;) han åt jättebra :D Vi hade yoghurt till oxå :) Ja, snart rullar hon på vägarna :D:D Kram mami <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)