Last Day In Paradise

Idag var vår sista dag i paradiset Dubrovnik.
Upp åkte vi idag, i en linbana som tog oss hela vägen upp till det höga berget som omgärdar Dubrovnik åt norr. Vilka vyer säger jag bara! Har nog aldrig sett något så vackert i utsiktsväg. (Bilder kommer när vi är hemma igen!). Efter lite vandrande därefter i Gamla stan och en fin avslutningsmiddag på restaurang Dubravka bar det sedan iväg hemåt igen med buss 6 mot Babin Kuk.
 
Som alla sagor så har även denna ett slut tyvärr, och imorgon kommer vår transfer till hotellet klockan 08:00. Massvis med fina bilder har jag som jag vill visa oxå. Och då menar jag verkligen MASSOR! Men det får vänta tills vi är hemma i Sverige igen. Nu kallar sängen på oss tyvärr. Ses när vi är hemma i Sverige igen!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)