Magiska Dubrovnik

Nikon D90 + Nikkor AF 18-105/3,5-5,6 VR
 
Magi var ordet!
Och nog fick vi smaka på magi igår då vi besteg den gamla befästningsmuren som omgärdar den äldre delen av staden. 100 Kuna kostar det att få tillträde till muren (cirka 120 kronor) och promenaden runt tar cirka en timme eller två beroende på hur fort man går och hur många stopp man gör. Utsikten är magnifik, går seriöst inte att beskriva hur vackert det är här. Man förstår verkligen att staden räknas som en av Europas vackraste, ja tillochmed en av världens vackraste ^^
 
Har så sjukt många bilder jag vill visa, men dessa får sammanfatta gårdagen tills jag är hemma. Sedan blir det retroaktiv bloggning i en vecka eller två för att visa allt som jag vill visa, haha :) Kram på er!





Mamsen

Åh, vad häftigt! Jag hade mer än gärna varit med er där.
Ni verkar ha det trevligt i det vackra Kroatien och jag anar att kameran får jobba för högtryck. Njut nu av sista tiden där innan det bär av hemåt till vardagssysslorna igen.

Svar: Ja kameran har fått jobba minsann :) Kram mami, ses snart <3!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)