Inredningsdetaljer

 
Innan så har jag aldrig haft intresse för inredning överhuvudtaget, men det är något som har krupit sig på mig allt mer och mer på senaste tid.
Att bo i en tvåa har dock haft sina begränsningar när det kommer till inredning. Eftersom man har begränsat med utrymme, så har man inte kunnat köpa så mycket inredningsdetaljer; det har helt enkelt inte funnits plats för allt man velat ha, på både gott och ont. Men nu kommer vår boyta att öka från 57 kvm till 125 från och med januari, vilket jag verkligen ser fram emot eftersom jag då kan få gå loss på vårt nya hus, hihi! ^.^ (nej du behöver inte vara orolig älskling <3 ;)) Som ni ser så är min inredningsstil enkel.. Vitt och gärna lite marint tycker jag om :D Vitt för att det piggar upp och gör rummen ljusare, och marint är bara för att jag gillar den stilen helt enkelt :>
 
De små båtarna längst upp samt fyren köpte vi i Dubrovnik i maj och plåtboxen med ljus osv i fick jag i present av min kära bror Göran och Nelum. :) När vi var i Kroatien plockade jag även på mig massvis med små svallade och slipade stenar från de olika stränderna vi besökte tillsammans med snäckskal, och det är dessa som ligger på fatet med ljuslyktorna :) Den stora lyktan längst ner fick vi av Madde och Marcus i julklapp förra året <3.
 
 Längtar såååå tills vi får vårt radhus <3
 





Avoria

Förstår att det blir härligt med mer utrymme både för att röra sig på men också att få pyssla på med inredningen - är ju så viktigt att få en skön känsla i sin personliga svär... :-)

Längtar faktiskt jag också tills vi kan flytta till större även om vi redan har 95 kvm men det är fan för litet för två (!)... Om man har mycket pryttlar som jag och en karl som har verkstad i lägenheten, haha... Men det blir i framtiden någon gång! Kram :-)

Svar: Haha ja då förstår jag att ni behöver mer :P Kommer bli en konstig känsla att gå från 57 kvm till 125.. mer än dubbelt så stort lixom :D Vi kommer nog skaffa kisse oxå, hihi :D Har saknat att ha katt som fasen :) Kram!
Cissi

leah

Vilken skillnad.Snart kommer väl de 10 barnen med ;) hihi Jag tycker 78kvm är ganska okej på oss 3. Det enda är att jasons rum är så smalt så de svårt att moblera. och han har tusen leksaker haha

Svar: Haha ja det börjar bli på tiden för sånt med nu ;D Ja det låter ju rätt lagom :D Just nu har vi ju 57 kvm vilket känns rätt litet ^^ Jobbigt med smala rum, förstår att det är svårt med möbleringen då D: Vi kommer ha två mindre rum på ovanvåningen vi, så det största kommer nog vårt barn få :) Och det lilla blir gästrum tills vidare :D Vi lär nog ha tusen med leksaker oxå xD Man vill ju antagligen bara köpa köpa köpa såfort man hittar något fint lixom :D Kram!
Cissi

Mamsen

Du har verkligen blivit duktig på att pynta och sätta lite snits på inredningen. Kan tänka mig att du längtar tills du får börja med radhusets möblering.
Kramar

Svar: Hehe ja du anar inte xD det kliar i fingrarna^^ tack mami <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)