Tunisien - Solnedgång Vid Hammamets Strand

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
På söndagskvällen i Hammamet drog det ihop sig till ett litet oväder och på himlen kunde man se blixtar avteckna sig mot de allt mörkare molnen som drog in över land.
Himlen var så otroligt vacker att jag övertalade min andra hälft att gå ner till stranden för att fota den annalkande solnedgången. Den nedgående solen gav ett sådant magiskt ljus som inte var möjligt för kameran att återge, och den snabbt sjunkande solen gav det ena färgspelet efter det andra på Hammamets strand.
 
Till slut var skenet i det närmaste gul/orange för att sedan snabbt avta till ett mörker. Medans vi gick tillbaka upp till hotellet hade himlen redan hunnit skifta från gul med toner av rosa till en mer lilaaktig nyans, och kort därefter lade sig mörkret över hotellet.
 
<3
 





Mamsen

Åh, vilka underbara foton du tagit. Inte svårt att förstå att ni njöt av er semester.
Kram älskade barn.

Svar: Tack så mycket mami <3 Det gjorde vi :D kram <3!
Cissi

matte

Otroligt fina och coola bilder!!:) så nice! Pussisar:)

Svar: Tihi <3 :)
Cissi

Anonym

Verkligen stämningsfulla bilder som får mig (trots att jag är en badkruka) att längta iväg till en strand och blått hav! :-D

Avoria

Verkligen stämningsfulla bilder som får mig (trots att jag är en badkruka) att längta iväg till en strand och blått hav! :-D

Avoria

Verkligen stämningsfulla bilder som får mig (trots att jag är en badkruka) att längta iväg till en strand och blått hav! :-D

Svar: Hehe tack :D Det var sjuuuukt vackert. Och det var typ 28 grader i havet så inte direkt kallt ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)