Sakura II

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Såg för ett litet tag sedan att de japanska körsbärsträden slagit ut i Stockholm.
Kunde inte låta bli att känna lite saknad över att det inte finns några sådana träd här uppe i Norrland. Men det hindrade mig inte heller i år från att rota reda på lite av mina gamla bilder bland raw-filerna som jag tog på körsbärsblommorna nere i Kristianstad!! Så här kommer några till som jag inte publicerat förut. Jag gjorde ett liknande inlägg förra året, och de bilderna kan ni se här.
 
Snart frisk från förkylningen är jag och jag har antagit ett nytt litet projekt här hemma nu som stavas gästtoalett :p Maskerade listerna igår, och idag ska jag måla första varvet tänkte jag. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska satsa på att använda upp färgen vi målade köket med och måla de skrikblåa väggarna också eller om jag ska nöja mig med listerna.. Vi får väl se vad jag bestämmer mig för att göra ^^
 
Ha en fin söndag alla :D





Angela

Vi har körsbärsträd i full blom här i Ö-vik :-D

Svar: Vad mysigt :D Jag såg precis idag oxå att dem har planterat körsbärsträd här i Härnösand :D Så vi har dem här oxå nu ^.^ sjukt glad över de hehe :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)