Det Är Helt Otroligt..

..men vi har fortfarande inget internet i huset.
Efter EN MÅNAD. Och dessutom är man van vid att ha datorn hela tiden och ständigt vara uppkopplad. Nu måste jag åka till min sambos bror för att få tillgång till internet, haha! Man börjar bli måttligt less nu kan jag lova!
 
Nåja, en snabb uppdatering är väl på sin plats ^^ I badrummet börjar det hända saker. Hantverkarna har nu jobbat där i tre dagar. Allt är nerrivet och de har börjat grunda på väggarna. Ska försöka ta lite bilder nu i dagarna ^^ I köket har jag börjat måla panelen ovanför luckorna och ska påbörja nedanför ikväll. Kommer bilder därifrån med :D Har dessutom jobbat nu i några dagar så man har inte varit hemma så mycket förutom när vi ska sova :p
 
Pratat med säljarna igen om internet oxå, det är nämligen något som fortfarande blockerar det jäkla telefonjacket. SUCK. Förhoppningsvis öppnas skiten upp snart dock, för nu säger han att han har sagt upp hela alltet. Så hoppas hoppas. Är måttligt less nu som sagt :p Och det är inte bara jag som är det, även sambon är mer än lovligt road över situationen.
 
Nåväl, får hoppas det löser sig snart. Uppdaterar imorgon igen med lite bilder :))
 
EDIT: Så blev de ju inte, för jag glömde kameran hemma, hah :)





Diana

Helt otroligt att det inte är klart än! Man kan tro att det är 1995, inte 2015. Hoppas det löser sig snart!

Svar: haha ja eller hur :p Tur att man iallafall har tillgång till internet hos min sambos bror, är där datorn är nu hehe :p
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)